Delo v CRM okolju omogoča oddelkom Prodaja, Marketing in Servis celoten pregled nad stranko, naročnikom, najemnikom, kupcem.

Strategija uvedbe rešitve kontaktov v CRM, podjetju dokončno postavlja na prvo mesto najpomembnejši vidik našega poslovanja – stranko. Rešitev poenostavi in poglablja sodelovanje s poslovnimi partnerji kot tudi sodelovanje znotraj podjetja samega. Zaposleni se z uvedbo rešitve Microsoft Dynamics CRM ne ukvarjajo več z iskanjem informacij in poslovnih dogodkov, temveč se osredotočijo na prodajo, trženje in izvajanje servisnih storitev.

Modularna zasnova Microsoft Dynamics CRM omogoča pregled nad sklopi kot so:
Trženje (načrtovanje in izvajanje akcij, merjenje uspešnosti, izvajanje analiz uspešnosti trženjskih akcij).
Prodaja (celovit pogled na stranko, podpora celotnemu življenskemu ciklu prodaje, izboljšano odločanje).
Podpora strankam (višja raven storitve, povečano zadovoljstvo strank, podpora delovnim tokom)

Mobilnost, Učinkovitost zaposlenih in Poročila pa so dodane vrednosti Microsoft Dynamics CRMja.

 

Prednosti

  • Stranka na prvem mestu
  • Enostavna uporaba
  • Intuitivni uporabniški vmesnik
  • Mobilnost

CRM

Dodaj odgovor